Min önskelista!

        DATUM: 2011-09-28 TID: 09:32:56

Igår mailade jag min önskelista till Micke.
Det är bra, då kan han skriva ut den, laminera den och sätta upp där han ser den hela tiden!
Jag fyller nämligen år strax!


Så här såg den ut:

Jag önskar mig stövlar utan klackar, nåt varmt vattentätt till vinterfötterna, parfym DKNY (rosa), XC70 (1st), OnePiece, Termos (en bra!), Björnfittsmössa, torgvantar, presentkort på granngården/arken zoo mfl, symaskin, springskor, silver/stål armband, luft till mina cykeldäck(sån som stannar kvar i), elektrisk wookpanna, hushållsassistent, smyckeskrin, Mascara, Ny ABS (Kom på att det inte behövs längre med nya bilen), Ny hanväska, Underställ, Raggsockar, picknickkorg, svampkorg…

 

KOMMER INTE PÅ NÅTT MER!!!!.... Det är ok om du lägger allt i samma paket!

Förslagsvis så lägger du allt i XC70:n J

Cykeldäcksluften kan du kanske lägga i handsfacket så den inte blandas ihop med den vanliga luften.

 

Massa pussisar!!!




Kommentarer
Postat av: Cicci

Fan, vad arg jag kommer bli på Micke om han inte fixar det där...

2011-09-28 @ 12:52:35
Postat av: Lojsan

Vad är en hanväska...ska du skaffa ny hane med den eller är den gjord av hanar...så att Micke köper rätt liksom??? :)

2011-09-29 @ 14:35:20
Postat av: Malin

Ha ha

En hanväska är det nyaste, inte ens nån ide å förklara... Typ INGEN som e så inne som jag så att dem skulle förstå ändå!!! ;)

2011-09-29 @ 16:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback