Inofficiell rallytävling MSBK

        DATUM: 2011-09-26 TID: 09:45:23

Igår hade vi våran första rallytävling på klubben.
Inofficiell förvisso! Men bra träning inför vårtävlingarna nästa år.
Det var en lyckad dag och jag tror att vi skötte oss ganska bra!
Körde kakan 2ggr och Mucchie 1. Jick jättebra förutom att jag gick slalom ist för serpentin mellan konerna =)
Kunde tyvärr inte vara kvar till prisutdelningen så vet inte poängen :(

Nu är det inte tävling förrän den 30:e oktober... lite tråkigt för sen är säsongen typ över.
Meeeen vi har sen sporten blev officiell den 1 juni tagit oss till avancerad klass,
så vi får väll vara lite stolta ändå!
I helgen börjar min utbildning (är inte det ninja-spännande ;))
så jag kommer nog kunna fylla min tid fram till våren...

Bästa vädret!




Kommentarer
Postat av: åsa

Känner vi nån annan som kunde tänkas behöva en bodyspray oxå? ;-)

2011-09-26 @ 10:40:04
URL: http://russinfia.blogg.se/familjen
Postat av: Malin

Ha ha ha ha!!!!

2011-09-26 @ 13:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback