Fredagsträning

        DATUM: 2011-09-09 TID: 18:48:54

Så himlans skönt att sluta 13.30 på fredagar!
Som alltid så åkte jag bara hem, bytte om och drog till klubben.
Där stod det en färdig rallylydnadsbana som Ingela och Anita gjort.
Superbra, eftersom Ackisen måste träna lite med skyltar.
Gick mycket bra!
Mucchie fick såklart oxå träna rally och så körde vi lite linförighet.
Fick oxå en privat agilitylektion av proffset Katja, det tackar vi för =)
Hon tyckte att Ackisen var duktig! Och det är hon, börjar verkligen få sug på hindrena.
Fick göra en jättebra övning som vi ska träna på heeeela veckan.
Det är såklart mest jag som måste träna..... inte Ackisen ;)
Innan vi åkte hem tvingade jag Katja att köra Akka lite, bara för att jag skulle få några kort.

Ikväll blir det soffan för hela slanten!
Ni ska jag gå till frysen och plocka fram lite proviant inför morgondagen.
Blir viltspårsträning i Vallentuna kl ett och sen bär det vidare till Rimbo för födelsekalas!


Några bilder från eftermiddagen!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback