Snabb leverans!

        DATUM: 2011-05-26 TID: 12:35:28

Vill bara tipsa om en hemsida ifall man vill ha snabb leverans när man beställer.
http://www.jamihundsport.se/

Igår eftermiddag beställde jag en komplet ruta från Jami och nu precis fick jag ett SMS att jag hade paket att hämta =)
Det kallar jag service!

Har tänkt länge på att köpa riktiga tunga koner för lydnadsträningen eftersom mina från Biltema bara blåser bort hela tiden ha ha.
Kollade på att köpa koner och även på nylonband för markeringen,
men konerna kostar typ 35:- st och nylonbanden 25:- /meter.
Behöver 4 koner och minst 12meter band + att jag sen måste borra i konerna, sätta i skruv och sy och håla banden.
Den kompletta rutan kostade 325:- Ja ni får räkna själva ;)

Såklart så blev det rosa koner och rött band =)

Ikväll är det spårträning, längtar!
Har nämligen en ny taktik jag ska prova för att fa ner Kakans nos i spåret istället för att vinda till sig godbitarna.
Får se hur det går...

To be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback