Dålig bloggare

        DATUM: 2011-05-24 TID: 09:15:00

Jag är en fruktansvärt dålig bloggare just nu känner jag…
Men jag vet dessvärre inte vad jag ska göra åt det???

Blogga lite oftare kanske, å framför allt ta lite bilder!!!

Ikväll utlovas bilder, antagligen på hundarna…. SOM NI LÄNGTAR NU!!!

 

Igår på kursen så fick bla Mucchie vara med som kurshund, det tyckte han var spännande såklart ;)

På träningen innan hade Ackisen väldigt bra ställande på inkallningen! Och tack vara att jag har tränat långa inkallningar med extern belöning bakom så behöver jag inte jobba på farten hela tiden.
Det har lixom gått in att galopperar man inte så får man inte stanna och då får man ju heller inte springa till matte och få belöning =)

 

Jag och Ackisen var ju på kurs hos Eva Bodfäldt i fredags. Kursen var just ”Inkallning med ställande och läggande”. Vi fick bekräftelse på att vi tränade på rätt sätt och lite tips på ett ännu snabbare ställande.

Det känns som att många bitar i lkII börjar falla på plats nu.
Vad gäller rutan har vi fortfarande lite problem men vi testar oss fram… precis som vi gjort med allt annat.

 

Ikväll har jag tjejjouren med Bea.
Men innan blir det träning på klubben och sen får hundarna vara med och joura resten av kvällen.

Undrar om jag ska börja med framförgåendet ikväll???.... Näääääääää vi tar det en annan dag.
Fokusera på några saker i taget! Inte alla!!!
Ibland vill man bara så mycket….

Snyggaste landningen! 10:a på den!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback