Varning för hunden

        DATUM: 2011-03-07 TID: 09:42:13

Idag eller imorgon mellan 8-16 ska dom komma från HSB och installera nya brandvarnare.
Kände att jag ville ge en liten hint om att det kan bli lite högljudt (hur fan stavas det egentligen?) när mina hundar ser att det inte är matte som kommer hem å stökar mitt på dan. Lade även fram två dentalsticks som dom kan kasta över gallrena. Lite kul ska väll dom små liven få när det kommer främmande sådär ;)

Fast egentligen kanske jag bara skulle skrivit:
MÖRDARHUNDAR I LGHT! DO NOT ENTER!!!
OBS OBS: MYCKET AGGRESSIVA!!!
LÄGG BRANDVARNAREN I BREVINKASTET SÅ MONTERAR VI SJÄLVA!!!

Så här blev det iaf =)



Kommentarer
Postat av: Cilla

Underbart Malin, underbart!! :oD

2011-03-07 @ 11:12:22
URL: http://kennelailicec.wordpress.com
Postat av: Louise

Bra att du la fram två ben så att de inte börjar gnaga på gubbarnas ben...är så svårt att montera brandvarnare samtidigt som man blir gnagd på ;)

2011-03-07 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback