Räddningen är här!

        DATUM: 2011-03-13 TID: 08:09:17

Idag kommer jag att bli räddad!
Jag kommer antagligen att bli räddad flera gånger om!
Om 20 minuter drar jag och Veronica till industriområdet där vi ska figga för räddninsghundprovet.
Veronica ska dessutom senare idag själv gå !the final test" med Molly för att förhoppningsvis bli godkänd räddningshund.
Vi håller alla tummar och tassas!
Så om jag bloggar om nån timme gör jag det antagligen instängd i en trälåda ;)
Lite gröt fick det bli till frulle så man står sig.
Nu lite kläder på för det skulle kännas jättedumt att komma dit naken...




Kommentarer
Postat av: Louise

Bloggar du naken, eftersom du skulle klä på dig... ? hahaha

2011-03-13 @ 14:53:16
Postat av: Malun

Ok.... Jag hade en handduk på mig faktiskt ;-)

2011-03-13 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback