Motionera mera

        DATUM: 2011-03-17 TID: 11:34:34

Nu har jag varit ganska dålig på att blogga faktiskt. Men jag vet inte vad jag ska skriva?

Ska jag skriva om att jag och Lojsan har varit ute å springit kanske? Ska jag skriva om att jag nästan orkade springa hela sträckan igår? Ska jag skriva att Lojsan är snäll som inte springer åttor runt mig i spåret även fast jag ser att det spritter i benen på henne när allt går i min takt, dvs ganska sakta ;)
Men jag är faktiskt duktig!!! Lojsan säger att jag är duktig!!!

Jag tror på Lojsan, hon är polis och då får man inte ljuga!

Lojsan, alltid redo att göra en insats! Här är hon tex på gång att rädda en fisk med andnöd!
Från våran Dalarna resa i somras


För att det inte ska bli orättvist lägger jag in en fiskbild på mig oxå.
Synd att jag inte har nå rynkor i pannan :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahaha...vad snäll du är som tar den finaste av alla bilder på mig och visar världen...och jag ljuger inte...du är duktig på att springa och jag låtsas bara som att jag hänger med dig...det är skitjobbigt för mig att inte låta andfådd ;)

2011-03-17 @ 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback