Apport!

        DATUM: 2011-03-20 TID: 09:09:01

Nu e vi taggade igen!
Superbra och givande kurs hos Eva Bodfäldt igår.
Vet verkligen inte hur jag ska föra ner dagen på "papper"... Är helt enkelt bara supernöjd =)

Fasiken vilken lokal hon har då! Tänk en halv gympasal med gummigolv.
Det ska jag oxå ha när jag blir stor =)

Kakan var ganska så trött och nöjd efter dagen.
Kastade bara in henne när jag kom hem å sen tog jag med mig Mucchie upp till klubben. Vi gick en prommis och sen använde vi lite av mina nya kunskaper inom apportering på honom.
Mucchie tyckte det var väldigt konstiga övningar, så har vi ju aldrig gjort förut? Förändring i en Mucchies värld kan vara mycket förvirrande.... för en Mucchie ;)

Lite bilder från dagen då!

Eva & Zakk visar


Cicci & Trixa tränar gripande


All you need is inte love.
All you need is kaffe, ramlösa, klicker och godis


Zakk tyckte nog att övningarna var liiite för lätta för honom ;)


Cicci & Trixa tränar apportsignal


Vissa verkade ha det lite föööör bra


Men jag då?
Kakan undrar när det är hennes tur


Äntligen fick vi gå ut i det vackra vädret






Men jag då!













Kommentarer
Postat av: Amanda & Akila

Meeeen vad avundsjuk jag blir.. Jag vill oxå!

2011-03-20 @ 14:15:33
URL: http://lathunden.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad fin hon är Kakan! :) <3

2011-03-21 @ 09:14:23
URL: http://russinfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback