Tjockisar å Rally

        DATUM: 2011-06-28 TID: 14:16:00

Nu får det fan bli ordning på torpet!

Inte nog med att jag inte kan knäppa brallorna… Mina hundar verkar svälla i samma takt dom.

Igår var första kvällen på jag kan inte minnas då det inte blev något godis på kvällen.

Jättejobbigt, kunde knappt sluta tänka på glassen jag visste låg i frysen.

Tog en cykeltur med Ackisen och gick å la mig istället!

Inte för att jag får motion av det men det lilla krulliga fettot i familjen brände väll lite förhoppningsvis.
Nu blir det cykling flera gånger i veckan framöver med den lilla damen.

Mucchie får ägna sig åt bara simning och promenader.

 

Förrästen så undrar jag hur det ska gå att tävla med den där tjocka blåa natten till fredag?

Mucchie har ju faktiskt läggdags runt 22-tiden på kvällen i vanliga fall… Då e han nästintill oväckbar. Vi får väll se till å attackvila innan =)

Köttbullar kommer vi ha med oss, det funkar, eller rostbiff! Då kan han lyda i sömnen =)

 

Ska bli så himlans roligt! Runt 75 startande!!!

Vi har väll inga förhoppningar att hamna på pallen men man kan ju iaf försöka.

Å försöka ska vi! Vi ska göra vårat bästa helt enkelt!


Svååååårt med vänstersvängar... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback