Klicker efterlyses

        DATUM: 2011-06-30 TID: 14:09:36

Nu är det bevisat!

Klickers har ben, och antagligen armar eftersom dom kan bryta sig loss från dom mest fängslande situationer.

Jag köper typ en klicker i månaden och ändå så hittar jag knappt en enda när jag ska åka å träna.

Vem tar dom? Var tar dom vägen? Hur försvinner dom.

Sköter jag dom dåligt? Vill dom inte vara hos mig?

 

Den senaste jag köpte var extra fin. Vit å svart å alldelens alldelens underbar..

Å jag tänkte att den här ska jag fan behålla.

Trodde att jag hade säkrat den med mitt rosa klickerarmband… Men icke!

 

Är dom på samma ställe som alla förlorade tumlade strumpor???

 

LOST…


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror dom är på samma ställe som mina bortvandrade klickers...

Vad har vi gjort för ont för att dom ska välja att lämna oss? Jag är helt oförstående!

2011-07-01 @ 10:22:30
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback