Rallytävling i Heby

        DATUM: 2011-07-09 TID: 16:46:52

Igår tog vi vårat pick å pack till Heby i Uppsala för våran andra officiella rallylydnadstävling.
Det gick mycket bra, och kontakten var kanon under i stort sett hela banan.
Våra nya burar var ett så jäkla bra köp! Dom låg så nöjd där å vilade i pauserna.
Tessan och Sandra kom å kollade och det var mycket bra för då kunde dom vara packåsnor när vi skulle tillbaka till bilen..... Det var såklart även trevligt att ha dom där ;)

Dagens resultat:
88p/100p

Helhetsintryck och kommentarer:
Snygg trevlig runda!! =)
(Ja vi fick faktiskt en smilegubbe)

Idag skulle jag ha tävlat med Ackisen i LkII på Täby,
men när klockan ringde i morse så var jag helt död!
Bestämde mig för att bara skita i allt och somna om, har ändå en tävling den 22 oxå.
SÅ jag sov ett tag till, sen blev det frukost och sen sov jag och Mucchie i soffan en stund ;)
Man kan aldrig sova för mycket!

Hoppas på att få lite bilder från gårdagen av Tessan sen...


Kommentarer
Postat av: Louise

Bra sovet...sova bör man...:)

2011-07-09 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback