Rallylydnad i Rimbo

        DATUM: 2011-07-10 TID: 21:47:29

Idag var det dags för tävling igen!
Rimbo den här gången och det var lika trevligt som vanligt =)
Sandra galningen var med och tävlade.
Ja! Man e galen om man i torsdags morse födde barn, förlorade massa blod, fick blodtranfusion
 och två dagar senare drar å tävlar hund!!!
Dom var iaf jätteduktiga som vanligt.
Gick mycket bra för oss och för Cicci och Trixa me.
Så nu har iaf jag, Cicci, Sandra och Diana tre godkända och kan därmed starta i fortsättningsklassen.
Det är en till Amstaff vad jag vet som är uppflyttade. Lilo som ägs av Carola, ni kommer se bild på dem nedan.
Kakan var med å hejade idag =)
Vilket fick mig att inse att jag måste köpa en till tygbur, suck....
Hon var så avis stackaren när både Mucchie och Trixa hade ett eget krypin men inte hon :(
Såfort jag öppnade så var hon där å skulle tränga sig in för att ta över "fortet". Ha ha

När vi kom hem var middan i stort sett klar, Hemlagad potatismos, falukorv å köttbullar.
Ty det godaste!!!
Sen orkade jag med nöd å näppe gå ut å plocka en halvliter hallon som jag ska ha på min glass snart.
Båda hundarna sussar så sött nu...

Dagens resultat:
92p/100

Helhetsintryck och kommentarer:
Glatt & smidigt, matte jobbar bra! =)

Våran hörna! (Kolla Kakans avisblick ;))


Cicci å Trixa kör gärnet!




Katja på plan


Mamma sandra


Sötis Assar =)


Carola med Lilo


Diana med en av hennes tre Gårdisar som jag inte kan se skillnad på =)


Det var allt för idag!
Nu blir det glass i stora lass...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Bravo! Jag hade helt glömt bort.... skulle ju ha kommit och hejjat ju!

Jobba fint i veckan nu med chefen! :)

Kram

2011-07-10 @ 22:51:09
URL: http://russinfia.blogg.se/
Postat av: Carola & Lilo

Tack Malin för allt i helgen!

Nu ska vi träna gärnet så vi hinner med en start i fortsättningsklass innan året tar slut.



Vi ses igen!

Carola & Lilo



Är det okej om jag tar bilden, skriver att den kommer ifrån dig!

2011-07-11 @ 06:57:50
URL: http://www.lilotuff.dinstudio.se
Postat av: Cicci

Tack för en härlig dag!

2011-07-11 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback