Lördagstränig

        DATUM: 2011-01-29 TID: 17:13:02

Idag har vi tränat på klubben med Stina och hennes Silva.
Det var mycket trevligt med lite sällskap och br att iaf ha en hund till vid platsliggningen.
Nötte rutan lite och inkallning. Mucchie fick komma ut i pauserna och vara sällskapshund.
Nu ligger dom och sover. Mucchie vägrar gå upp, fast vi måste ut och kissa innan vi ska bort på middag. Men snart ska jag säga det magiska ordet M. A. T. Det skulle kunna väcka honom om han dött!
För nu vet jag att han låtsassover.... för han kikar på mig ibland under luggen.

Nu ska jag väcka djuren, gå ut en kissrunda, hoppa in i duschen, göra mig vackrare å sen ska vi gå över till Jocke och Lojs för avfärd till nått matställe. undra om det blir pizza??? Hoppas hoppas hoppas hoppas....

Efter träningen åkte vi till Vaxholm och tittade på solnedgången.
Här e jag å Mucchie när vi spanar ut över vattnet..... Eller????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback