Kursberoende?

        DATUM: 2011-01-28 TID: 11:28:56

I Maj är det planerat att jag och Kakan ska ut på tävlingsplanen igen. I slutet av Maj, där är det lite tävlingar i närheten som jag tycker passar. Då måste även alla moment sitta och för det så måste man träna!
162p på ren tur duger INTE!!!Har faktiskt satt igång lite… men inte mycket….
Kan det inte bara bli liiiite varmare så man får lite vårkänslor och med det lite energi!!!
Vi verkar iaf inte ha tappat alltför mycket trots att vi knappt tränat på ett halvår.
Kändes bra på helgens korta pass.
Två kurser är inplanerade hos Eva Bodfäldt och det höjer motivationen. Jag vet inte vad det är med kurser men det är ju så sjukt kul.
Jag höll på att kursa ihjäl Mucchie när han var liten. Frågan är verkligen hur kul HAN tyckte det var, lilla latisen, hade säkert hellre legat hemma och sovit grisen. Men MATTE tyckte iaf att det var det roligaste i världen.
Tror vi gick över 10 kurser innan han fyllt 2 år.
Allt från valpkurs och allmänlydnadskurser till sök och agilitykurser.
Kommer nog alltid gå kurser, man kan alltid lära sig mer, å mer å mer å mer…..  Å så just den sociala biten som är så viktig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback