Lite trötta nu

        DATUM: 2011-02-17 TID: 20:40:51

Varit på en promenad och tränat på klubben.
Blev såklart lite rally med Muc och körde en upshejpning på rutan med Kakan,
Sen blev det så mörkt så jag vågade inte var kvar... Tycker det är så jäkla läskigt att vara själv där uppe i skogen när det börjar skymma. Alltid massa djur som knakar i skogen och läskiga vindar som viner i träden.
Å jag är ju sjukt mörkrädd så det passar sig inte så bra.  Å såklart så flyger ju tankarna iväg och i mina tankar så är det INTE rådjur och harar som knakar i skogen..... Så då går jag där och ska plocka in hundar och koner i bilen samtidigt som jag tänker för mig själv "jag får inte bli rädd" "Jag får inte bli rädd"... För skulle det vara nått läskigt i skogen så ska jag fanimej inte visa mig svag!!! Så går jag lungt in i bilen och låser dörrarna fort som fan, å där blir jag rädd att nån/nått ska komma utanför fönsret så då blir det börnis därifrån. Ha ha ha man e rätt löjlig.
Men men jag har alltid vairit mörkrädd. Trots att jag är uppvuxen ute i mörkaste Skepptuna. Pappa fick montera strålkastare mellan huset och stallet för att jag skulle våga natta hästarna under vinterhalvåret ;)
 Å så dom jävla katterna som alltid skule sitta å lurpassa och när man minst anade så hoppa dom fram å skrämde skiten ur en ha ha.

Meeeeeen förutom att varit på läskigaste brukshundklubben och varit rädd så har vi kört lite sök i rum. Idag sökte vi mattes gamla gråa benvärmade. Efter det blev vi så trötta så vi var tvugna att sittvila framför soffan innan vi ens orkade gå upp i soffan.




Kommentarer
Postat av: Amanda & Akila

Haha, såndär är jag med. Men för min del så är det nog för jag sett på för mycket skräckfilmer. Jag går alltid och nojjar upp mig själv, så fort det är mörkt ute. Vilket är ett litet problem då vi nu flyttat ut i hus på landet och skogen är några meter bakom huset... Men, jag lär mig väl. Och om inte annat är det snart sommar och ljust ;)

2011-02-24 @ 19:49:08
URL: http://lathunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback