Inreda för träning?

        DATUM: 2011-02-09 TID: 09:09:55

När man flyttar till huset så kommer man ju ha väldigt mycket större ytor att jobba på. Och det är ju väldigt skönt att kunna träna inne om vädret är piss. Även fast jag alltid hävdar att det inte finns några dåliga väder så kan även jag tycka att har man ett val så varför inte välja det torra och vindstilla! Därför så tänkte jag köpa en jättestor gummimatta som man kan rulla ut på golvet, en sån där industrimatta typ. Kommer ju bli skitbra att träna lydnadsmoment på. Kanske viltspår kan bli lite jobbigt, var ska man knyta fast klöven lixom… och tänk om man droppar blod utanför mattan, gills det då?

Kanske kan jag bygga en agilitybana på övervåningen. Micke vill ha ett biljardbord (eller förlåt! Micke & Jocke vill ha ett biljardbord där) Men jag tror ändå att det blir bättre med en agilitybana… faktiskt! Det skulle ju alla tjäna på!

 Detta förutsätter ju såklart att vi får flytta in i huset. Jag börjar faktiskt bli lite smått irriterad… Men näää nu överreagerar jag väll. Såklart kärringjäveln måste ha nånstans att bo! Nä nu får jag sluta vara bitter och självisk!



En ritning:



Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker att dina planer för hundarna är i underkant i det nya huset. Så klart vovvarna skall ha ett var sitt rum samt ett lekrum där de kan släppa loss. Sedan tycker jag att du skall ha en kennel med lämplig hundras, ungefär där biljardbordet ämnade att stå och då kan jag köpa en hund av dig och sedan kan du ha hunddagis i vardagsrummet där jag kan lämna min hund på dagarna. Du kan få köpa den här iden av mig, billigt!!!

2011-02-09 @ 10:13:27
Postat av: Malin

Ha ha ha ha :-)

2011-02-09 @ 11:07:48
Postat av: Cicci

Jag kan ju inte göra agility så jag röstar för en lydnadsplan ist på överplan.

2011-02-09 @ 11:34:43
Postat av: Malin

Vi kan köra lydnad nere Cicci

2011-02-09 @ 12:02:36
Postat av: Micke

En sak ska ni ha klart för er, det kommer bli hundförbud i huset (sorry Malin, klausul i kontraktet som jag undanhållit) däremot kommer det bli biljardhall med vadderade skinnbarer lite varstans och Jojja kommer stå i bästa Tom Cruise posen och låtsas som att varje kväll är en ny episod av Cocktail!

2011-02-09 @ 16:33:31
Postat av: Malin

Ha ha ha du e så tuff darling...

2011-02-09 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback