Helgen!

        DATUM: 2011-02-10 TID: 14:35:20

Snart är den här! Veckorna går så sjukt fort och denna helg kommer bli mycket trevlig. Tycker nämligen mycket om att planera in saker och det har jag lyckats bra med denna vecka 6.


Fredag

Jobba lite då…

Upp till klubben å köra igenom rallymomenten med Muc och alla moment i lkII med Kakan, vill nu ha full koll på var vi befinner oss i träningen.
Cicci och världens mest
utvecklingsstörda schäfer får gärna komma och träna med oss runt 14.30 tiden!!!!????



Lördag

Träning på Stockholm Södra BK tillsammans med Siiri och Turbo (Siiri är Kakans exMatte) Siiri och Turbo har tävlat i rallylydnad och ska lära oss allt dom kan!
Cicci får självklart gärna följa med…. Men vet ju att du kommer vara en svikare i helgen ;)

Lördagskväll i Knifetown hos Jeppa, Cilla å Lilla Zeke… å kattfan Allan såklart!
 



Söndag

Ska tvinga mig själv att ta sovmorgon… Kanske till 8!!!

Sökträning tillsammans med Ylwa och hennes monster Taurus =)
Blir såklart inge sök för Muc men Rally så det heter duga!

Födelsedagsmiddag hos Mickes mamma på Sundveda


Siris Turbo


Bild på Muc och Kakan, faktiskt taget samma dag som det på Turbo =)
Träning på Täby/Danderyd BK 2009




 

 

 




Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag kan ju typ jämt men då ska du såklart planera in allt kul när jag inte kan... På fredag har jag planerat lite ryggskott och på lördag har jag nog lite mer ryggskott. Men nästa helg kanske ryggskottet har åkt hem till någon annan så då kanske jag o världens bästa schäfer har tid för dig ;)

2011-02-10 @ 21:27:02
Postat av: Malin

Typiskt! Kan inte Tessan ta ryggskottet? Hon gör ju ändå inget på dagarna!

2011-02-10 @ 21:45:42
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Thessan

Men Malin... vi alla gör ju val här i livet... och jag valde Diva... så är det bara.

2011-02-10 @ 23:13:58
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Cicci

Thessan valde inte Diva :). Hon valde klumpfot ;). Tror jag hellre har ryggskott faktiskt...

2011-02-11 @ 09:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback