Rallylydnad i Vallentuna

        DATUM: 2011-08-07 TID: 14:56:41

Muccan va sååå duktig idag!
Han e alltid duktig iofs och det har väll skrytsamt sagt gått bra för oss på alla lydnadstävlingar.
Men idag knep vi 3:e placeringen med 98p/100 av ca 45st startande i vår grupp.
Duktiga duktiga Mucchie.
Vi hade ganska tur att vi inte var bland dom sist startande för fy sjutton vad det regnade sista timmen.
Ett tält ska garanterat inhandlas.
Kakan var med och hejade idag. Fast hon hejade inte så mycket.... Hon låg mest asnöjd och sov i sin nya bur.
Tack Cicci och alla andra för en trevlig dag!

Malligaste Muccan


På plats med bästa Öhlinsparaplyet


Ciccis syrra kom förbi med lilla Ruben
Ruben får plats i en ryggsäck =)


Så!här mysigt väder hade vi

                                   


Kommentarer
Postat av: Carola & Lilo

Super Grattis till 3:de platsen!!!

2011-08-08 @ 08:35:06
URL: http://www.lilotuff.dinstudio.se
Postat av: Cicci

Tove hälsade grattis :). Tack gode gud för att vi hade presenning o paraplyer. Annars hade jag nog dragit hem :)

2011-08-08 @ 11:42:33
Postat av: Anonym

Stort Grattis till er!!! Vädret såg inte alls speciellt lockande ut måste jag säga.. Jag är glad att jag INTE anmälde Boss till utställningen! Hahaha han hade sett ut som en dränkt katt!! kram

2011-08-09 @ 13:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback