Provisoriskt

        DATUM: 2011-08-25 TID: 09:39:30

Hatar provisoriskt. Specielt när det kommer till hund i bil.
En hund skall sitta i en regäl bur.
Aldrig skulle jag kunna förlåta mig själv om jag krockade och dom skulle flyga genom rutan,
eller tänk att volta och hunden ska behöva bryta alla ben för att den fastnar.
Skulle inte förlåta nån annan för den delen heller...
Om man frontar i 50km/h så blir en hund rätt tung.
Tänk på det alla ni erfarna hundvänner ;)
Alla ni idioter tex som har hunden på hatthyllan? Vad är grejer?
Tror ni den håller i sig med klorna vid ett plötsligt stopp eller?
Eller alla stackars hundar som krossas mot instrumentbrädan och dör av inre blödningar.

Men tills jag kan köra min egen bil igen... så får jag hoppas att jag inte krockar =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback