Lördagschema!

        DATUM: 2011-08-06 TID: 10:50:18

Idag är det mulet!!! Tjohooooo!!!!!!
Ska käka lite frulle och dra upp till MSBK å träna lite.
Man får passa på dom dagarna det inte är gassande sol.
Hoppas verkligen det blir liknande väder på tävlingen imorrn...

Sen ska jag faktiskt springa en sväng och Kakan ska få sin dagliga cykelrunda
(vilket dessvärre inte hänt varje dag på sista tiden...)
Ska mäta upp min springrunda med runkeeper.
Men jag gissar på att den är typ 2,5km.
Vad sur jag skulle bli om det visar sig att den e 800meter =)

Hundarna vill just nu inte vara med mig i v-rummet för dom måste ligga i hallen då det är närmare till brödet som jag lagt att tina i köksfönstret....
Men eftersom dom fortfarande måste se mig samtidigt så blev hallen det självklara valet.

Min utsikt just nu



Kommentarer
Postat av: Bim

Runkeeper is the shit! Askul o spara "all" motion =) Vi försöker gå från Broby o runt kyrkan en gång per dag.. Sen springer vi i spåret (Ca 2,5) ibland. Satsar på nästa sommars badsäsong ;)

2011-08-06 @ 23:00:33
URL: http://hillnezruby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback