Härlig morgon!

        DATUM: 2011-08-17 TID: 08:24:14

I morse blev det en prommis till Rosersbergs rastgård. Kom på att jag aldrig varit där med dom innan.
Men det är ju perfekt med en liten promenad dit, så får dom kuta runt där en stund och sen tillbaka.
Tog ganska exakt 50 minuter fram å tillbaka. Helt perfa!
Kul med lite omväxling. Annars så blir det lixom bara spåret, morgon efter morgon...
Tillråga på allt så var det även höst i luften, alldelens friskt och daggigt i soluppgången.










Kommentarer
Postat av: Amanda & Akila

Kunde du ju hojtat, så kunde jag åkt med sambon som jobbar i rosersberg ;) Så hade jag.. eeehm... Kunnat gå hem sen? ;p

2011-08-17 @ 12:10:03
URL: http://lathunden.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha ha ha ha jaaaa vilken bra ide!

2011-08-17 @ 13:53:57
Postat av: Amanda & Akila

Ja :)



Alternativt stannat där tills fyra när sambon sluta.. Då hade jag iallafall haft en trött hund! :)

2011-08-18 @ 21:18:10
URL: http://lathunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback