Farligt att motionera

        DATUM: 2011-08-22 TID: 09:15:00

Det är det jag alltid sagt!
Ändå så ska jag envisas med att faktiskt göra det flera gånger i veckan!
Aldrig mer säger jag! Aldrig mer.
Tokstukade foten i spåret igår.
Det första jag tänkte: Hur ska jag kunna lydnadsträna imorgon?
Det andra jag tänkte: Hur ska jag kunna ha högklackat på lördag?
Väldigt synd om mig nu...

Stubben bjuder jag på! Orkade faktiskt inte gå in å raka bena för eran skull!




Fick låna handikappbil av mamma å pappa! Automat is the shit!
Fällde sätena så fläskbärgen gick in oxå.
Här är vi påväg till rastgården i morse. Promenad var inte ett alternativ!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Hjälp vad foten ser hemsk ut! Hoppas att det går över fort :)

2011-08-22 @ 13:14:56
Postat av: Lojsan

Måste bara fråga...var det när du låg i skogen och vänta på Micke som du funderade på att du inte kunde ha högklackat på lördag? Isf heeelt underbart i-landsproblem. Andra onormala människor hade säkert funderat på om foten är bruten, aj vad ont jag har....men icke vi tjejer...högklackat nomore...depression!!! ;)

2011-08-22 @ 14:01:00
Postat av: Sandra

Ser inge skönt ut det där. Hoppas det går över fort!

2011-08-22 @ 18:10:18
URL: http://sandraeh.blogspot.com
Postat av: Carola & Lilo

Aj aj aj, det där ser inte bra ut. Krya på dig!

2011-08-23 @ 17:23:52
URL: http://www.lilotuff.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback