Dålig matte

        DATUM: 2011-08-15 TID: 08:58:18

Fan vad jag klantade mig igår på tävlingen. Sumpade ett helt moment för att jag visade fel.
Suck! Annars så gick det väll över lag bra.
Muc var något slö och gick lite sakta och välte en kon, blir så när man inte kollar var man sätter fötterna ;)

Men 8:ans frestelser gick jättebra, tror det blev en nosning på salamin men inge mer.

8:ans frestelser är ett moment på banan. Det är två koner och två frestelser som man ska gå en åtta runt. Frestelserna kan bestå av leksak och/eller godis. Igår så var det skål med salamiskivor och tennisboll på snöre.

 

MEN vi blev iaf godkända på 76p!

Cicci blev också godkänd i fortsättning.

Diana knep två pallplatser i fortsättning och Siiri tog pallplats i nybörjare.

 

Nya tag till nästa tävling. Då jävlar!


Kommentarer
Postat av: Carola & Lilo

Grattis till godkänt resultat i fortsättningsklassen!!

Är faktiskt lite avis.. men har tagit mig i kragen och anmält till Heby i september!



Amstaffar kan!!

2011-08-15 @ 10:56:14
URL: http://www.lilotuff.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback