Agilitykurs

        DATUM: 2011-08-19 TID: 08:53:15

Agilitykursen då?
Jag och Kakan började ju vår agilitykurs igår.
Det var jättekul och jag tror tom att jag kan få lilla damen tycka det är roligt.
Igår blev det ju såklart bara lätta basic grejor men ska det göras ska det göras ordentligt!
Ska träna som tusan i veckan nu.
Kunde jag lära Mucchie så ska det väll vara själva fan om det inte funkar med Kakibit!
Dock så har ju Mucchie bättre energi och inställning till agilityplan,
men det är väll för att han vet vad det är och har en förväntan.
Hoppas att Kakan kommer få samma glöd!
Nu ser det ut ungefär såhär: "Oj! får jag hoppa hindret?,,, är du säker?,,, på riktigt?,,, ok då! VA! får jag hoppa nästa hinder oxå?,,, ok då hoppar jag, asså jag lovar, jag hoppar,,, säker på att jag får, va va va? Ok då, HOPP!
Suck! Man kan ju tro att jag slår henne ibland.
Är det tacken för att man tränar positivt? Jäkla dramaqueen till hund!

För att det inte skulle bli orättvist igår så fick Mucchie köra lite på agilitybanan innan och efter kursen. Dock får han köra på Mucchie-nivå, vilket betyder INGA hopphinder...
Lite trist, men han tackar inte nej till att springa tunneln fram å tillbaka 344 gånger=).
Han ser inte ut som man slår han, han liknar mer en rabiessmittat grävling.

Ni får hålla till godo med en gammal film på Muc sålänge + en jävligt lat handler ;) (Moa')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback