Onsdag idag

        DATUM: 2011-04-20 TID: 09:15:00

Nu e det fanimej vår på riktigt.

Har inte sett det förrän i morse men det är ju jättestora knoppar på träden.

I morse regnade det dock…. Men vad fan gör det? Jag har både regnjacka och gummistövlar =)

 

Bevis:

 

 

Lite uppdates då, eftersom jag sugit hästpung på att blogga den här veckan.

I måndags tränade vi lydnad med Cicci och Trixa i Märsta. Blev såklart lite rallylydnad med Muc också men mest gled vi bara runt eftersom han var lite stel efter helgens aktiviteter.

Igår tog jag och Kakan en prommis till Märsta eftersom vi ändå skulle dit för att ha chatten på Tjejjouren.
Det är 6,3 km mellan Rosersberg och Norrbaka och det tog oss 1 timme och 10 minuter att gå, räknat med en vattenpaus. 

Ikväll är det öppen lydnadsträning på Märsta och såklart ska jag dit med min handikappade kompis och hennes efterblivna hund (Cicci & Trixa ;))

Rutan börjar funka klockrent nu, behöver inte ens påminna henne med targetplattan första vändan. Tummen upp för oss, träning lönar sig tydligen!!!

Å det är väll tur det med tanke på att vi ska tävla om bara 2 veckor. Å på Märsta dessutom, knappt nån press där!!!

Vi får helt enkelt se det som en träningstävling då varken apporteringen eller ställande under inkallning är helt klara. Heja oss iaf!!! =)

 

Just det, glömde ju bort att vi även tappat positionen i fritt följ… Heja oss!!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback