Grill lördag

        DATUM: 2011-04-17 TID: 18:55:57

Igår vart det korvgrillning här hemma.
Fick besök av familjen Zeke och familjen Edvin.
Fasiken vad gott det är att äta grillad korv ute.

Asså om du tar korven så håller jag vakt!.... sen springer vi!!!


Mucchie står näst på tur


Det gäller att stå stadigt!


Å alla har nått att tugga på?


Micke läser antagligen min FBstatus EFTER att Jocke fejjsrejjpat mig!!!


På kvällen var det födelsedagsfest hos Irri. Eller mer födelsedagsförkröka och sen krogen.
Jag blev så sjukt jävla full. Micke fick hämta mig från krogen för jag blev typ utslängd!!!
Eller så drack jag PepsiMax och åkte hem kl 23.00 Ni får gissa ;)



Ammi hade fått felinformation... Var det inte maskerad????
Nädå, hon kom direkt från ett barnkalas =)


Som sagt, jag blev sjukt packad!
Jag kan oxå ha tryckt i mig ca 34 ROLLO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback