Debuten i rallylydnad

        DATUM: 2011-04-10 TID: 17:26:35

Debuten i rallylydnad avklarad idag.
Tjoho vad duktiga vi var!
91 poäng av 100. Kommentarer: Duktig hund & Glad matte
Tyvärr ingen pallplats.... men vafan, det var vår första rallytävling!
Mucchie var så himla duktig.

Å vilken helt annan atmosfär än på en vanlig lydnadstävling ;)
På rallylydnad är alla glada... och trevliga....

Cilla å Maya in action!


Carro & Tiger laddar


Diana å gänget


Carro & Boss kör gärnet


Cilla & Mynta




Linns hundar MOPPSAR upp sig


Assar ser ut att ha jobbat bra med kajalpennan i morse


Snurr i avancerade klassen


Och hopp!


Fika bör man...



Diana på pallplats i den avancerade klassen =)


På lördag är det tävling i Nacka!
Ni håller väll tummarna för oss då? =)




Kommentarer
Postat av: Caroline, Tiger och Boss

Jättehärliga bilder!!! Jag har några på dig och Mucchie också om du vill att jag mailar över dom. Har du någon mailadress? Får man använda sig av bilderna som du har lagt upp? Det var en JÄTTEFIN bild på Boss i rörelse!! Kram å hej

2011-04-10 @ 20:24:06
Postat av: Malin

Hej Carro!

Självklart får du använda bilderna!

Jag har mailat dig lite fler i större upplösning oxå :)

2011-04-11 @ 09:38:19
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Sandra och Assar

Vilka underbara bilder! Jag älskar den där Diana kör snurren! Hahahaha! Tack för en trevlig dag =)

2011-04-11 @ 15:02:17
Postat av: Maggan

Hmm....är det bara jag, eller är alla andra hundar lite mindre och kanske....smidigare än Mucchie? ;)

Ni är grymt duktiga! =)

2011-04-16 @ 12:51:28
Postat av: Malin

Ha ha ha Det kan stämma Maggan ;)

2011-04-16 @ 14:20:59
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback