Dagens hundras

        DATUM: 2011-04-03 TID: 08:25:17

Har blivit lite snålt med hundraser de senaste dagarna.

Idag tänkte jag presentera en ras som jag inte vill ha, men som Micke vill ha! =)
Mickes Miniatyr Bullterrier skulle han antagligen lära gå på låda,
den skulle vara jättetjock, bara ligga i soffan och den skulle heta STEFAN!

Om rasen:
Rasen är hundsläktets gladiator, full av eld och mod.
Rasen har ett jämt temperament och är läraktig, envis men vänlig.



Bild från Google

http://miniatyrbullterrier.se/#home




Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHA...NI MÅSTE skaffa en Stefan...jag skulle vara hundvakt åt Mickes hund när som...med risk för att jag har lärt den en massa dumheter som den sen kommer hem och visar upp...:)Men att hunden skulle bli tjock det tvivlar jag på...vadå Micke sprang väl en gång innan jul, eller? ;)

2011-04-03 @ 08:56:47
Postat av: Cicci

En av mina måste ha-hundar! Hade redan haft en om det inte vore för att Pix har ständig pms. Helt underbara!

Lojsan: Min erfarenhet är att du inte lär den speciellt mycket o om den lär sig nåt gör den det ändå bara när den själv vill :)

2011-04-04 @ 11:42:26
Postat av: Malin

Men asså Cicci! Du vet ju att det BARA hänger på föraren! En hund SKA ju faktiskt kunna göra som du säger och den SKA ju kunna umgås med alla hundar! Tror du måste säga till Pix på skarpen för det verkar som hon försöker klättra i rang? Hur har du det med ledarskapet egentligen? Jag vet ju hur det är för Mucchie är ju oxå såååååå himla dominant...

Kanske ska vi ta en Cesar Millan-kväll så vi lär oss nått vettigt!

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)



Pssssccchhhhyyyyy på dig!

2011-04-04 @ 12:26:34
Postat av: Cicci

Alltså, kan du vara tyst när jag ska skylla mina tillkortakommanden på min hund. Blir pinigt om alla vet ju...

2011-04-04 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback