Äntligen!

        DATUM: 2010-05-19 TID: 22:07:59

Nya sängen är här!!!
Kakan har invigt den med lite nosgnugg och nu provligger hon lite i ena hörnet. Hon vill nog visa att Mucchie oxå får plats imorgon när han kommer hem =)

Ska jag vara helt ärlig så har jag tvingat ner henne i sängen... Den kostade 1000 spänn å ska fanimej användas!!! Nu ligger hon på golvet igen! Otacksamma hundskrälle!

Invigningen



Såhär ser en hund ut som tvingas ligga där den absolut inte vill


Men innan denna hemska skräckupplevelse att måsta ligga i en ny säng så var vi å lydnadstränade på Täby/danderyd.  Det gick väll sådär. Kakan är ju lite seg för tillfället. Men vi körde ställandet, rutan, apporteringen och hopp över hinder. Allt gick bra men på halvfart...... Ja ja får se om hon blir piggare när hon får sommarfrisyren. Ska låna trimmaskinen av Siri i helgen. Kakan ska bli nakenfiiiiiis!!!


När vi kom hem för kvällen drog jag och Tessan på en cykeltur runt Märsta. Kakan fick stanna hemma för det går så sakta när hon är med. Världens lataste Kaka!
Nån som kan låna mig en hockeyutrustning? Så jag vågar börja cykla med Mucchie oxå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback