Viktkoll Uppstart!

        DATUM: 2010-03-12 TID: 09:16:34

I morse vägde jag mig och igår gjorde jag små fina excelark som jag har skrivit ut och ska fylla i varje dag.
Där står morgonens vikt och alla mål jag äter under dagen + hur mycket jag rör på mig.
Orkar inte fylla i samma sak i bloggen varje dag så här nedan är en bild på dagens(hittills). gårdagens…. Och gårgårdagens.

Att lägga ut detta på bloggen motiverar mig att sköta mig annars så får mina vänner skälla hur mycket dom vill, sådeså!

 

Ikväll måste jag träna med Kakan! Var en dålig matte igår och åkte å fikade istället L
Ska uppehålla mig hemma hos Cicci ikväll eftersom att jag är Shäfervakt.
Tessan ska komma förbi och hon får inte köpa med sig godis!!! Hör du det Tessilur????

 Ska hämta lilla grisungen efter jobbet…. Kommer bli sånt mys!!!

Grisungen i somras!



Kommentarer
Postat av: Thessan

Nej vadå... jag hör ingenting....=)

2010-03-13 @ 14:25:27
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback