Seriemördare...jag?

        DATUM: 2010-03-27 TID: 12:53:18
Kollade på gamla inlägg i Tessans blogg och hittade den här bilden. Är från nån förfest hos Tessan och den här bilden tas ofta upp då mina vänner (Cicci) påstår att jag har ett leende av en seriemördare??? Är det så???? ......
ja om man tittar riktigt länge så kanske....... Ja! jag är nog lite av en seriemördare inser jag nu.
I sånna fall så pax för att vara Jeffrey Dhamer!! Ska det göras så ska det göras ordentligt SOM HAN ANTAGLIGEN HADE UTTRYCKT DET!

När polisen den 22 juli 1991 gjorde en razzia i Dahmers lägenhet (lgh 213 i Oxford Apartments) i Milwaukee efter ett tips från ett offer, Tracy Edwards, som kommit undan med några skärsår, fann man tre lemlästade kroppar utan armar, huvud och ben som höll på att lösas upp i 300 liter syra i Dahmers sovrum. Man fann även fyra avhuggna huvuden i ett kylskåp, sju kranier, skelettdelar i hans garderob, en penis i en hummertina och en stor slaktkniv. Polisen hittade ingen mat i hans kylskåp endast kryddor och mänskliga kroppsdelar.Eftersom dödsstraffet var avskaffat i delstaten Wisconsin, dömdes Dahmer till 15 gånger livstids fängelse (total 957 år) för sina brott. Han hann dock inte att sitta av sin dom till den dag han dog en natrurlig död. 28 november 1994 blev den 34-årige seriemördaren svårt slagen av medfången Christopher Scarver då han städade fängelsets gym. Dahmer dog senare på väg till sjukhus. Mordvapnet var en skivstång, samma typ av improviserat vapen Dahmer själv använt vid mordet på sitt förmodat första offer, Stephen Hicks. Händelsen bidrog i hög grad till att fria vikter nu är förbjudna i fängelserna i Wisconsin.Jeffrey Dahmer räknas som en av USA:s värsta seriemördare genom tiderna och hans lägenhet har rivits på grund av de hemska brott som begåtts innanför dess väggar.
(Text ur Wikipedia)



Snart ska jag gå å sola å sen ska jag köpa en sån där tandkräm som alla pratar om, pepsodent white now! Ingen kan motstå en solbränd sereiemördare med bländande vitt leende =)


Kommentarer
Postat av: Thessan

Nej då... du e bara söta lilla flickan... med ONDA ÖGAT i blicken=).

2010-03-27 @ 15:46:19
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Cicci

Du är söt när du inte gör seriemördarminen! Men ingen kan väl påstå att de inte får seriemördarvibbar av den där bilden =)

2010-03-29 @ 12:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback