200 situps

        DATUM: 2010-03-29 TID: 20:52:10
I förrgår laddade jag hem 200 situps app och 100 pushups app.
Dessa ska få mig att på 6 veckor kunna göra just så många av varje på raken... Hmmmm jag e skeptisk... men det är iaf bra träning!

Sååååååå i förrgår gjorde jag alltså min första träningsdag: Det sved men känndes bra efteråt.
Resultat igår: Träningsvärk, hade svårt att ta mig i och ur sängen och bilen, kunde inte köra programmet alls
Resultat idag: Träningsvärk, rullade ur sängen, kunde inte lyfta armara för att tvätta håret, har gnällt hela dan, det är jättesynd om mig.
Imorgon: Hoppas det blivit bättre så jag kan fortsätta min väg till sexpack och inget gäddhäng





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback