Tisdag!

        DATUM: 2010-06-08 TID: 11:33:19
Å vad hände igårkväll då?
Jo jag drog ut å spontantränade lite med Kakan på fotbollsplanen utanför. Gick rätt så bra men måste träna varje dag nu eftersom det damp ner ett litet PM till en liten lydnadstävling i inkorgen..... Nästa vecka sker det! Debuten i Lydnadsklass II! Vi får fightas med 9 andra.

Raserna som är anmälda:
Portugisisk Vattenhund (Vi såklart =))
Dobermann
Holländsk Vallhund
Schäfer x 2
Tervueren
Boxer
Golden Retriver
Stor Pudel

En salig blandning med andra ord.... jag är nervös....

Å vad händer ikväll då?
Jo det blir prommis med Madde efter jobbet. Sen är det möte med Tjejjouren i våran nya lokal!!! Förhoppningsvis så har vi inte för mycket att prata om så att jag hinner hem å träna med Kakan i tid =)

Imorgon blir det kanske träning på Väsby BK. Då ska jag och Mucchie börja med lite Rallylydnad, vilket jag tror kommer passa honom. Rallylydnad är inte vad det låter.... för isånna fall så skulle det garanterat inte passa honom, slöfisen nr 1!
Kakan får väll träna sin gamla lydnad, men hon e glad för allt! Skulle man säga "gå å lägg dig under granen" eller "drick vatten" skulle hon tycka det va kul. Inte mycket som är tråkigt i en Kakas värld inte!

Mucchie älskar att pussas! Ni ser ju! Han kan inte få nog!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback