Fika & gröna fingrar

        DATUM: 2010-06-02 TID: 21:34:12
Har hunnit med massor ikväll! Slutade jobbet kl 17 och tog en snabbsväng in på Coop på vägen hem. Sen bara upp å hämta Kakan för en timmes powerwalk med Madde, skööööönt!!!
Sen var det dags för fika hos Tessan. Där bjöds det på de fleste läckerheter, glass, maräng, jordgubbar, grädde, kladdkaka, vanlig kaka å bullar. Och det tycker jag var tur! Annars kanske man hade förlorat några hekto efter powerwalken.... Å det vill man ju INTE. Hellre tjock å fattig än rik å smal.....Som man brukar säga

Har även hunnit med avancerad blomvård. Knippsat å trixat lite med orkideerna. Å tänka sig! Det kommer faktiskt en liten knopp på den jag trodde jag hade tagit livet av.... Får se om jag lyckas med resten oxå =)

Kolla knopp!


Kolla blomma!


Kolla tårta!


Kolla tårtslukare!


Kolla tårttiggare!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, glass som är så gott. :P

2010-06-03 @ 13:07:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: kirre

hihihi sista bilden är ju bara "to die for" gud va söt <3

2010-06-04 @ 06:42:59
URL: http://kirreflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback