Mask i magen

        DATUM: 2010-07-20 TID: 18:42:44
Å semern började!!!
Semestern invigdes på Smidö hos mamma och pappa. Jag och Kakan åkte dit direkt efter jag kom hem från jobbet. Drog innan lunch och kunde knappt sluta le i bilen hem. 3 veckor ledigt!!!
Kakan badade 3ggr, jag en gång. Kakan jagade fåglar 2ggr, jag ingen gång.
Jag skällde på Kakan 2ggr, Kakan lyssnade 0ggr.

Ang mask i magen då:
Jag hade plockat en kasse körsbär från deras träd som var helt övertäckt med solvarma mörkröda bär. Grenarna hängde ner i backen av tyngden.
Sjuuuukt goda var dom
Konversation när jag ätit ca 103 körsbär:
Mamma -Jaha! Var det inga maskar i dom i år?
Jag -Nä jag kollade jättenoga på dom innan
Mamma -Men dom är innuti, man ser dom inte utifrån
Jag -Men det var inga hål!!!
Mamma -Men det är inga hål, finns dom så finns dom bara där
Jag -Äh jag kollade och det var ingen mask
Mamma -Nä med då går dom väll att äta i år!

Då åt jag kanske 50st till.....

Pappa - Kolla här Malin...
Säger han å håller upp en spratlande vit 1centimeters mask på tummen.
Jag öppnade då 10körsbär och konstaterade att jag antagligen hade 103+50 maskar i magen.

Masksamhälle


Sen lagade pappa mellanväggen i min hundbur.
 


Kommentarer
Postat av: Thessan

Det är nog JÄTTEMYCKE mask i din mage... Men lite skit rensar magen=).

2010-07-20 @ 22:19:03
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nä, men fy :)

"Rådne" som vi danskar skulle säga =) hahaha

2010-07-21 @ 21:06:33
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback