Båthelg

        DATUM: 2010-07-12 TID: 21:54:43
I helgen var vi ute med Britt-Mats. Låg större delen av tiden i Rosersbergsviken.
Hade det sjukt bra! Efteråt var vi hem till Lojsan & Jocke för lite fördelsedagstårta.
Bilderna får visa hur mys vi hade det =)

Jag å Lojsan... Regnbågsbrudarna!


Titta jag flyter




Älskling






Sen vart det race


Jocke är inte tung!.... Den är dåligt pumpad!!!


Det gympades oxå


I en annan del av Rosersbergsviken...


Man får plats med sjukt mycket på Britt-Mats!





Kommentarer
Postat av: Majk

Helt klart en skön dag, det enda som saknades var en vattenskoter... ;)

2010-07-13 @ 12:46:12
Postat av: Thessan

Så mysigt det ser ut... jag måste oxå få följa med=). Jag e ju faktiskt er adoptivdotter=)...

2010-07-13 @ 18:53:58
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha absolut!!! :-)

2010-07-14 @ 08:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback