Gott nytt hårdrocks år!!!!

        DATUM: 2010-01-01 TID: 14:22:12
Gott nytt år mina vänner!!!
Första "morgonen" på år 2010 och vädret är helt underbart. Skulle bara ta en kort kissrunda med hundarna i morse.... men vi var tvugna att traska på en bra stund för att utnyttja solen och all snö lite extra.

Igår var det nyårsfest med tema "Rock" i Sigtuna.
Tack Maggan och Patrik för en grymt rolig fest (som alltid ;)).
Alla hade tagit steget vad gäller outfit och bjöd på sig själva.... som alltid iofs ;)

Vi inleder med en mycket söt hårdrockare


Å så en gruppbild... ÄR DOM INTE FANTASTISKA?


Hårdrocksdrinkar....?


Jag som hårdrocks groupie


Cicci som populär hårdrocksgroupie


Hårdrockshöfter


HårdrocksTessan


Hårdrockstunga


HårdrocksIrri med hårdrocksvin... Å det hårda värdparet i bakgrunden =)


Våt men hård hårdrockarblick...


Hårdrockar pose


Emil,,,, gammal trummis va!


Jag inte så ball..... men koncentrerad..


Men när låten är slut e jag asrock!!!


Kan vara 100% rock.... förutom det fina lilla champagneglaset då kanske...


Lööööve... in the name of the rock....


Mvh Malin

Kommentarer
Postat av: Jojja

HAHAHAHAHA!!! Så mycket vackra människor...underbart!

2010-01-01 @ 18:56:39
Postat av: Thessan

Fy fan vad alla är söta=)!!! Hoppas ni mår bra idag, jag gör det iaf, det är bra att inte dricka sprit... dock lite tråkigare=). Kram

2010-01-01 @ 19:06:25
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Chrissan

80-talet, kom tillbaka!! Boysen ägde kvällen..helt klart märks det vilka som ansträngt sig mest...en pojkdröm får man gissa??!!

2010-01-02 @ 07:46:51
Postat av: e

hahah vad i helvete, det där är inte min bror...

2010-01-03 @ 17:19:18
URL: http://fuckhighheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback