Skärpning!

        DATUM: 2010-12-28 TID: 09:03:25

Nu måste jag sluta vara lat! Hundträningen skall återupptas ögona böj! Vill inte behöva träna om allt från scratch…. För just nu så känns det som att varken jag eller Ackisen kan någonting vad gäller lydnad. En lydig kvinna är en lycklig kvinna och en lydig hund är en lycklig hund!...... Det värsta är att vi känner oss lyckliga ändå så jag vet inte riktig hur det här ska gå???? Men ett LpII skall intas i sommar så det är väll bara att sätta fart!
Mucchie e nog bara glad att han är under rehabilitering så han slipper allt vad träning heter. En olydig Amstaff är en lycklig Amstaff ;) Mucchies måtto!....

 Ska bli så underbart skönt att om bara en vecka ha en egen gräsmatta att bara kliva ut på, då har man inte ens nån ursäkt att inte gå ut å köra lite moment…. Eller? Kanske bara måste äta EN bulle först……

 Jag älskar vintern… men det skulle fasiken vara skönt med sommar…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback