FredagsMalla

        DATUM: 2010-08-27 TID: 12:12:40
Idag är det fredag och det är jättefint väder ute och jag har min nya kavaj på mig =)

Efter jobber ska jag bränna hem till dogsen å sen blir det träning på BK och lite fys i Arlandas mördarbackar!
Förhoppningsvis kommer dom slockna som två klubbade sälar när vi kommer hem så jag kan få vara ifred å städa.... Inte för att dom inte försöker vara hjälpsamma... men vafaan dom kan ju ingenting, dom kan inte damsuga, inte damtorka, inte plocka ur diskmaskinen! Håll er undan om ni bara ska vara ivägen!
Sen när hjärtat kommer hem blir det till att meka in grinden i min bil och sätta dit nya stänkskydden =) Sen kanske man får godis???? Det får vi iofs varje kväll så det kanske inte känns så speciellt....

El Kavajo



Kommentarer
Postat av: Cicci

Snygg kavaj! Men du, när du vill att hundarna ska damsuga eller damtorka, är det du som är damen då?

2010-08-27 @ 16:55:52
Postat av: Malin

Jag försöker at inte slita så myket på tangenterna =)

2010-08-28 @ 07:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback