Lite friskare Kaka

        DATUM: 2010-04-07 TID: 23:54:24
Kakan blir bättre och bättre, nu är det ännu längre mellan hulkattackerna och hon har precis druckit en hel skål med vatten..... så det är väll bara att invänta en kaskadspya snart =) Undra om hon väljer hallmattan eller nått av fårskinnen den här gången????? för vem vill kräkas direkt på golvet? där stänker det ju! Det är äckligt att få kräk i ansiktet tydligen?
Ja det tycker ju jag med, att det är äckligt om kräket skulle stänka upp på mig om jag kräktes, det håller jag med om...... Men å andra sidan så försöker jag heller inte äta upp så mycket jag kan av mitt eget kräk så fort det lämnat munnen. Därför tycker jag att e man inte mer kräsmagad än att man äter sitt eget kräk så kan man även kräkas på golvet!
Hmmmmm undra exakt hur många gånger jag skrivit kräk i det här inägget....?

Nä nu tror jag snart era intressepennor sprängs av överhettning. Å det e lika bra för jag ska försöka sova lite... Tills Kakan vill gå ut och kissa ut en skål med vatten ...

Det är sjukt härligt att ha hund!!! =)

Så här friska ska vi vara imorgon!!!
Mucchie ser väll inte helt frisk ut på den här bilden.... men han e tyvärr född sån....


Mvh Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback