Bloggberoende?

        DATUM: 2010-04-10 TID: 07:52:08
Varför måste jag kl 07.30 en lördag slå på datan för att läsa bloggar???
Jag är sjukt trött och mäste sova mera men jag kan bara inte låta bli att bloggläsa en liten stund efter hundpromenaden.
Varför är det så? Det är ju inte så att dom försvinner.... möjligtvis att man måste skrolla lite mer.
Ja ja nu ska jag iaf gå å lägga mig en liten stund.

Hoppas på att det spricker upp lite på himlen senare när vi ska åka och stalka några hus som vi sett på hemnet.
Tex det här nedan!

Furu nån?
Men tänk det i vitt inuti. Jättefint skulle det bli tror jag! (Länk)





Kommentarer
Postat av: Erika

Allt går att fixa. Du skulle se terracottagolvet i min nya lya. Herrejävlar säger jag bara...

2010-04-10 @ 13:28:33
URL: http://erikabaarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback