Jag har fyllt år!

        DATUM: 2009-10-05 TID: 09:13:40

Lite sen uppdatering kanske men tänkte meddela att jag i torsdags 1/10 fyllde strax över 20 år!!!! Närmare bestämt 29 (GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT).
30 nästa år.... Ångest? NEJ!.... Mytoman? JA!!!! (GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅT)
Men jag hade iaf en jättehärlig och ledig födelsedag, fint väder hela helgen å massa tårta och superbra presanger!

Mamma hade bakat prinsesstårta


Alla fick plats...i omgångar:)


Vissa hade gjort sig fina...


Vissa inte.... ha ha ha


Alltså!.... mina hundar tigger ju inte ;)


Sen blev man lite trött av allt kalas


Kommentarer
Postat av: Majkkel

Pir kanske inte hade gjort sig fin, men direkt när han hoppade ur bilen bjöd han på ljummen Hof, och dessutom lämnat en till utanför... Sånt uppskattas!

2009-10-05 @ 13:31:00
Postat av: Thessan

Åh va trevligt du har gjort ett inlägg om din födelsedag=). Kram

2009-10-05 @ 17:36:45
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback