Dagens vill ha!

        DATUM: 2009-10-23 TID: 10:18:13
Jag e ju lite dålig på att göra blogginlägg ibland men jag tänkte jag skulle tvinga mig själv att göra ett dagens vill ha, dagens låt och dagens bild!!!!
Hmmmmm ska man verkligen blogga om man måste tvinga sig själv????
Jag tror det! För annars så kommer ni bli sååååå ledsna i ögat... Hoppas jag iaf....
Blogga är ju faktiskt något man måste göra nu för tiden. Annars så e man ganska weard.... eller?
Det är inne att blogga! Jag vill vara inne... men lyckas sällan. Ingen ska iaf få komma å säga att jag inte bloggar!!!

Detta är dagens Vill ha. Visst e den riktigt riktigt snygg?
Finns på Friis & Company. Kanske blir den på REA nån gång..... hihi
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback