Nyborstad Portugis

        DATUM: 2009-05-28 TID: 23:44:32
Har haft lite pälsvård ikväll.... vilket jag skulle behöva ha oftare insåg jag.
Ackisen var sådär nöjd över mattes uppoffringar. ALDRIG är dom nöjda djuren!!!!
Hon var väll fortfarande sur för att hon fick ligga i bilen medans jag red ikväkk. Vilket jävla skitväder det var då, men några töltsteg han man med iaf=)
Imorrn ska jag jobba i receptionen... Ja jag vet att vi ska vara lediga på fredagar men tydligen så har man blivit nån sorts alltiallo!!!! Men det hindrar inte mig från att dricka några drinkar hemma ikväll å somna snurrig på soffan....

Kvällens skörd


Tittar under lugg


Finkammad


Sötaste tassarna i världen verkligen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback