Mysmiddag

        DATUM: 2009-05-09 TID: 13:52:28
Igår var vi bjudna till Erik & Emelie på middag. Å det var sååååå gott! som vanligt!
Allan välkomnade oss när vi kom och underhöll oss lite då och då under kvällen. Mamma & pappa var med oxå.
Tack Emelie och Erik för en fantastisk middag. Å vilken tur att det blev över så att vi som inte kan laga mat får äta gott idag oxå!

Hämtade upp mamma å pappa innan avfärd till enköping


MAT!!!!!!!! det bästa som finns!!!
Klyftpotatis, friterad kyckling och lamfärsbiffar


Jättegoda laxrullar


Röror av alla dess slag










Allan undrar om det är hundkex i korgen...


Ikväll blir det, om vädret tillåter, grillning i Märsta med Irri å henne 700 syskon. Lite brännboll å kubb tror jag står på schemat oxå. Innan tänkte jag ta en sväng på klubben med hundarna.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ser ju ut som mat till 45 pers. Kan inte du fråga Erik om inte jag också kan få vara hans syster? Sen ska jag göra honom till vegeterian moahahaha

2009-05-09 @ 23:13:46
Postat av: Malin

Om du tänker att alla i min familj kan äta lika mycket som mig..... då borde du förstå att det går åt oxå =)

2009-05-10 @ 12:17:02
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback