Latte med stil

        DATUM: 2009-05-29 TID: 13:23:36
Kom precis in efter en liten picknick.
Jag å Ackisen åkte ner till Mc Donald å tog take away å sen picknickade vi ner oss på gräset under Öhlinsskylten.
Hade tyvärr inte med mig kameran... förlååååååt! jag vet ju hur besvikna ni kommer bli nu (alla mina 6 bloggläsare)
Men jag kan göra som alla tuffa populära bloggare å lägga ut bild på min outfit idag =)
Enda skillnaden mellan deras och min är att mina kläder är så hipp så jag vill helst inte avslöja var jag köpt dom.... Vill ju inte att alla(mina 6  bloggläsare) ska copycatta mig;)

I själva verket så är dom så gamla så jag inte längre kommer ihåg vart dom kommer ifrån... å nej dom är inte stulna ur en container:(

Favoritskorna som passar till allt utom det mesta
Däremot så ser ni att den går bra ihop med  den populära färgen hundhår


Min absoluta favorit bolero! Inköpt på MQ för i runda slängar 5 år sen
(kan hända att den inte längre finns i sortimentet) Sorry =)


Till denna trendshock avnjuter jag såklart en trendig latte...


Det var allt från mig å Ackisen på en stund :)


Kommentarer
Postat av: Thessan

Gud va många roliga inlägg du gjort=). E jag en av dina 6 bloggläsare... lr jag kanske blev den 7:de=). Tack för ikväll. Kram

2009-05-29 @ 23:05:44
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Cilla

Lyxigt med 6 bloggläsare, jag har nog bara 3... =oP

2009-05-30 @ 17:44:57
URL: http://mayakatitzirakel.webs.com
Postat av: Nicole

Haha ja precis, men du vet nu måste du posta ett inlägg varje dag om din outfit, det vill säga om du vill vara lite hip och trendig och ball som alla andra ;) Hihi.. (skämt) för att inte få något missförstånd :)Jag är en av dina läsare, du ligger med på min lista på favoriter med bloggar som jag besöker :)

2009-05-31 @ 19:23:39
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback