Kissemissar

        DATUM: 2009-05-02 TID: 17:35:43
Sitter å väntar på att tiden ska gå lite. Blir grillning ikväll såfort grabbarna kommer hem från Crossen.
Idag kom min snälla mamma och min snälla pappa förbi för att tycka synd om mitt öga. Vi fikade lite och gick ner till stallet å tittade på kattungarna. Det var full rulle där nere men jag lyckade iaf fånga en liten filur på kort.
Sen hjälpte pappa mig att stabilisera däck-hindret. Min pappa kan det mesta! Mamma solade... men hon kan massa andra saker oxå!

Pappa sågar å donar...




Mamma solar...


Jag döper dig till "sötnos"




Kommentarer
Postat av: Sofia

ja verkligen :)

tack så mycket! hoppas du haft en bra dag?

2009-05-03 @ 15:10:28
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback