Grillat

        DATUM: 2009-05-03 TID: 20:39:19
Så har det grillats....igen. Å det lär inte vara sista gången denna sommar!
Det blev en rätt lugn tillställning men mycket trevlig. Grabbarna var trötta efter att ha kört cross hela dagen. Peter hade fått massa färg och hade grus i näsan som vanligt efter åkningen.

Idag körde mamma å pappa in mig till St:eriks ögonsjukhus eftersom det var toksvullet när jag vaknade i morse. Dom konstaterade att jag fått en skada på hornhinnan men att det skulle läka av sig självt, fick bara nån dropp grej som jag skulle ha i 4ggr om dagen. Blä! inte kul att ha ont i ögat... stackars mig helt enkelt!

Grillat är godast... var så hungrig så det blev bild på resterna


Irri & Patrik





Måste handla lite nya blomster tror jag...


Affe kom på besök





Kommentarer
Postat av: Thessan

Ni hade ju också en liten trevlig fest i lördags=). Pantertanterna skötte sig exemplariskt, inget hångel, tyvärr=). Du vet väl att kameran lägger på 10 kg... minst! Det är därför vi alla ser tjocka ut på bild men är jättesmala i verkligheten=). Kram

2009-05-03 @ 22:11:21
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback