Din hund i mänsklig form?

        DATUM: 2009-05-11 TID: 11:52:43
Hur och vem skulle din hund vara om den var en människa?
Kopiera gärna denna fråga och svara på den i din blogg!
Har man fler hundar får man självklart beskriva dom alla!


Jag har valt att förmänskliga Mucchie:

Mucchie skulle ha varit en liten plugghäst i skolan, men till skillnad från dom så skulle han ha grava inlärningssvårigheter och i slutändan inte vara kunnigare än en som lekt sig igenom hela livet.
Han skulle antagligen bo på bondgård och trots försök till att vara trendig så skulle han garanterat vänta högvatten och ha seglardojjor som är aldelens för hårt knutna. Till det skulle han gärna bära en instoppad polotröja som är lite för kort i ärmarna.
Vännerna skulle vara få men väldigt trogna. Att skaffa vänner när man ska köra kalsongryck, böghög och tackla omkull alla "på skoj" vid första mötet är helt enkelt inte poppis.
Han skulle vara ganska osäker med många tvångstankar, har jag låst dörren? stängt av spisen?
Han är Mörkrädd och sover alltid med en lampa tänd.
Han har inte så lätt att få tjejer, men det gör inget för Mucchie bryr sig inte om vilket kön det är. Han är ändå inte så mycket för en sexuell relation utan är mer ute efter kompisskap.

När Mucchie lagar mat så blir det ofta festligt trots att han äter själv. Tänk lite Roland i Torsk på Tallin. Han bjuder inte gärna hem nån när det handlar om just mat då han är snål som synden. Men har gärna vänner över för en tvkväll. Eller varför inte lyssna på den nyinhandlade dansbandsskivan tillsammans?

Folk i almänhet skulle tycka att han var konstig och antagligen säga åt sina barn att inte följa med om han bjuder in dom till sig. Men precis som i form av hund så skulle han bara vara missförstådd och aldrig ha några onda baktankar trots att han kan verka vara i behov av daglig psykisk vård.

Mucchie i mänsklig form utseendemässigt


Mucchie i vanlig hundform


Jag ställer frågan till: Magda, Cathi, Sandra, Sandra, Rebecka, Cilla, Emelie... Å alla andra som vill svara förståss.
Skriv gärna en kommentar här efter så jag kan gå in å kika hos er!


Kommentarer
Postat av: Anette & Totte

Hej och tack för besöket inne hos oss :-)



Jag ska nog ta och knåpa ihop den här frågan och ställa på min blogg!! Jag tycker om att förmänskliga djuren, det hade varit roligt om dom kunde fördjurliga oss skratt.. man undrar ju då lite vad dom tyckt att man var för något!! :-D



Ha det gott!



Anette & Totte

2009-05-11 @ 14:53:22
URL: http://os2fast4u.info.se
Postat av: Erika

Ha ha!

2009-05-11 @ 20:08:39
URL: http://erikabaarman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är med =)

2009-05-11 @ 20:45:57
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Dannielle

Haha klockrent! Ska se om jag lyckas knåpa ihop något om Rex men just nu är jag bara nöjd över den nya designen jag fått till. ;)

2009-05-12 @ 00:27:23
URL: http://rexmatte.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Hihi, vilken rolig! Jag sitter här nu och klurar på hur lille Ludde skulle vara som människa... :)

2009-05-12 @ 14:32:39
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Haha... den där får jag allt klura på ett tag! Kram

2009-05-12 @ 16:57:33
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken snyggi till hund, har själv en här hemma :)

2009-05-21 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback